19 Nisan 2012 Perşembe

Sertab Erener - Ey Şûh-i Sertab full albüm indir



müzik indir


Sertab Erener - Ey Şûh-i Sertab albümünü indir
Sertab Erener - Ey Şûh-i Sertab full albüm indir
Eklenme Tarihi: 4/18/2012 2:45:23 PM
Toplam Şarkı: 15
Sertab Erener - Akşam Oldu Hüzünlendim Ben Yine mp3 indir
Sertab Erener - Akşam Oldu Hüzünlendim Ben Yine dinle
Sertab Erener - Şimdi Uzaklardasın mp3 indir
Sertab Erener - Şimdi Uzaklardasın dinle
Sertab Erener - Dertliyim Rûhuma Hicrânımı (Üzgünüm Leyla) mp3 indir
Sertab Erener - Dertliyim Rûhuma Hicrânımı (Üzgünüm Leyla) dinle
Sertab Erener - Fikrimin İnce Gülü mp3 indir
Sertab Erener - Fikrimin İnce Gülü dinle
Sertab Erener - Niçin Baktın Bana Öyle mp3 indir
Sertab Erener - Niçin Baktın Bana Öyle dinle
Sertab Erener - Çile Bülbülüm mp3 indir
Sertab Erener - Çile Bülbülüm dinle
Sertab Erener - Biz Heybelide Her Gece mp3 indir
Sertab Erener - Biz Heybelide Her Gece dinle
Sertab Erener - Ada Sahillerinde mp3 indir
Sertab Erener - Ada Sahillerinde dinle
Sertab Erener - Darıldın Mı Gülüm Bana mp3 indir
Sertab Erener - Darıldın Mı Gülüm Bana dinle
Sertab Erener - Kimseye Etmem Şikayet mp3 indir
Sertab Erener - Kimseye Etmem Şikayet dinle
Sertab Erener - Bir İhtimal Daha Var mp3 indir
Sertab Erener - Bir İhtimal Daha Var dinle
Sertab Erener - Dök Zülfünü Meydâne Gel mp3 indir
Sertab Erener - Dök Zülfünü Meydâne Gel dinle
Sertab Erener - Kırmızı Gülün Alı Var mp3 indir
Sertab Erener - Kırmızı Gülün Alı Var dinle
Sertab Erener - Dönûlmez Akşamın Ufkundayım (Rindlerin Akşamı) mp3 indir
Sertab Erener - Dönûlmez Akşamın Ufkundayım (Rindlerin Akşamı) dinle
Sertab Erener - Ey Şûh-i Sertab Ey Dürr-i Nâyâb mp3 indir
Sertab Erener - Ey Şûh-i Sertab Ey Dürr-i Nâyâb dinle
şarkı dinle
sarki indir
müzik indir
müzik dinle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder